Wat vonden jullie er van?

 Ik vond het heel erg leuk op ruimteklassen omdat ik veel heb bijgeleerd en angsten heb overwonnen.

Ik vond de wandeling iets minder leuk maar soms moet je iets doen wat je minder leuk vind.
Ik vond het tof dat we met alle meisjes in 1 kamer zaten het was een klein beetje krap maar wel gezellig!
De leukste activiteit vond ik de simulatievlucht het was leuk om te doen alsof we astronauten waren.
het eten was suuuuuuuuuper lekker!
Ik ben heel blij dat we dit hebben kunnen doen want ik heb er heel veel herinneringen aan over gehouden.

groetjes Lia.


IK vond de ruimteklassen tof door alle activiteiten,
De spacetour was heel interessant en indrukwekkend maar het was jammer dat bij zaal 9 de projector niet werkte.
De multiaxis waren een beetje eng, de muur om de satelliet te repareren was dan weer zeer leuk omdat ik me dan een echte astronaut voelde.
De draaistoel was raar en gaf je ook een raar gevoel, jammer dat er daarbij maar 4 kinderen nog een ander zicht konden testen.
De simulatievlucht vond ik het leukst, ook daarbij voelde ik me een echte astronaut.
Een tegen allen vond ik mega leuk omdat je moest samen werken, Stratego was ook een zeer leuk spel.
De boswandeling was ontspannend en doordat er modder was was het grappig.
Steppen/skeeleren/skateborden vond ik leuk het was wel even schrikken als Arne viel.

Alexander 

Ik vond het een supertoffe ruimteklassen. Het waren ook propere ruime kamers. 
De klimmuur was tof, maar ik vond het ook eng, want je zweeft echt boven de vloer.
Als je u wou vastpakken aan de muur ging je naar boven of naar beneden. 
Dan verschiet je soms. De simulator was  ook echt supertof en was soms ook grappig.
Van de gezichten die in de simulator zaten. Ik zat in de controle kamer. Daar moest je in de micro u tekst zeggen of codes ingeven. De 5D film was cool want soms was het lijk alsof je het kon pakken. Je ging dan een keer naar links en naar rechts of naar voor en naar achter. Als de mannen op de maan waren in de film voelde je echt goed de voetsporen. Het eten was lekker. Kortom het was suuuuupertof 

groetjes Lotte

Ik vond het leuk omdat de opdrachten interessant en tof waren. Bij de ene opdracht leek het of je in de ruimte liep en bij de andere moest je een raket besturen. Allemaal experimenten uitproberen. Ook een superleuke 5D film die leuk, schattig en een klein beetje eng. We hebben ook onze eigen raket gelanceerd. Buiten de ruimte opdrachten waren er ook leuke activiteiten van de leerkrachten zoals een tegen allen of een boswandeling, eens rijden op wieltjes. 
Deze ruimte klassen waren super leuk.😊

Groetjes Bo

Ik vond het leuk omdat het bij sommige dingen echt leek dat je in de ruimte was En spannend omdat alle jongens te samen sliepen en alle meisjes dus er was veel lawaai.
Emiel 

Over het algemeen vond ik persoonlijk de ruimteklassen super leuk!
Lekker eten, leuke en gezellige kamers (ik heb wel niet zoveel geslapen), 
leuke activiteiten (vooral de de satelliet herstellen) en leuke activiteiten die de juffen voorbereid hebben.
Nogmaals het was super leuk en heel gezellig!

Lieze

Ik vond het de leukste reis op school. Er waren verschillende activiteiten
die we samen in groep konden doen. Ik vond de klimmuur het tofst. Het eten was super lekker en ik heb veel bij geleerd, alleen was het wel ver rijden

Nouaman 

Ik vind de ruimteklassen heel tof.
Alle attracties zijn goed uitgedacht en werken.
Alles is goed georganiseerd.
Het eten is lekker, maar heel veel.
Ik zou graag nog eens terug gaan.

Groetjes, Arne.

Reacties